laajuus

Nämä yleiset myyntiolosuhteet (jäljempänä: AGB) sovelletaan kaikkiin verkkokauppaan

MySecandear Audiology Group GmbH

Regensburger Straße 5, 10777 Berliini

toimitusjohtaja: Niklas Spichalsky, Julian Alexander Stechert

käräjäoikeus Berliini-Charlotentburg, rekisteröintinumero: HRB 213510 B

Puhelinnumero: 030 3080 6040

Sähköpostiosoite: service@mycondear.de

ja sinä asiakkaana.

  1. Kaikki sinun ja meidän välilläsi tehdyt sopimukset ostosopimuksen yhteydessä johtuvat erityisesti näistä myyntiolosuhteista, hyväksymisjulistuksesta.
  2. Näiden ehtojen versio, joka on voimassa, kun sopimus on tehty Emme hyväksy
  3. Asiakkaan erilaisia ​​ehtoja. Tämä pätee myös, jos emme nimenomaisesti vastusta sisällyttämistä.
  4. Sopimuspäätös

    1. Verkkokaupan artikkeleiden esittely ja soveltaminen eivät ole sitovaa tarjousta osto -sopimuksen tekemiseksi. Voit lisätä kaikki tavarat virtuaaliseen ostoskoriin ostoprosessin aikana napsauttamalla "ostoskoriin" kutsun jälkeen kuulolaite tai lisävarusteet. Ostoskoria voidaan säätää milloin tahansa artikkeleiden lisäämällä tai poistamalla. Päästäksesi kassakirjaan napsauttamalla ostoskoria ja sitten "Till" -painikkeella.
    2. Lähettämällä tilauksen verkkokaupan kautta napsauttamalla "Pay Now" -painiketta, lähetä laillisesti sitova tilaus. Vahvistamme verkkokaupan kautta lähetetyn tilauksesi pääsyn sähköpostitse. Tällaisessa sähköpostiviestissä tilauksen sitoutumista ei vieläkään ole sitova, ellei hyväksyntä selitetä pääsyn vahvistamisen lisäksi.
    3. Sopimus syntyy vain, jos hyväksymme tilauksesi hyväksymisilmoituksemme tai toimittamalla tilattuja esineitä.
    4. Jos tilaamasi tavaroiden toimittamisen ei pitäisi olla mahdollista, esimerkiksi koska vastaavat tavarat eivät ole varastossa, viitataan hyväksymisilmoitukseen. Tässä tapauksessa sopimusta ei tapahdu. Ilmoitamme sinulle heti ja korvaamme sinulle heti.
    5. Sinulle ilmoitetaan mahdollisista toimitusolosuhteista ja mahdollisista toimitusrajoituksista. Jos sinulla on kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen service@mysecondear.de

      peruutuspolitiikka

      Jos olet kuluttaja, sinulla on peruuttamisoikeus lakisääteisten määräysten mukaisesti:

      1. vetäytymisoikeus
      2. Sinulla on oikeus peruuttaa tämä sopimus neljäntoista päivän kuluessa antamatta syitä.

        peruutusjakso on neljätoista päivää päivästä, jolloin sinä tai kolmas osapuoli, jonka nimit sinä, joka ei ole operaattori, joka on ottanut tai on ottanut haltuunsa.

        Peruutusoikeutesi käyttämiseksi sinun on käytettävä selkeää selitystä (Z B. Postitse lähetetty kirje tai sähköposti) päätöksestäsi peruuttaa tämä sopimus. Voit käyttää tähän liitteenä olevaa näytteen peruutuslomaketta, mutta sitä ei ole määrätty. Voit myös täyttää ja lähettää näytteen peruutuslomakkeen tai muun selkeän selityksen verkkosivustollamme sähköisesti (www.mysecondear.de). Jos käytät tätä vaihtoehtoa, lähetämme (esim. Sähköpostiviestillä) sinulle vahvistuksen tällaisen peruutuksen vastaanottamisesta.

        Peruutusjakson ylläpitämiseksi riittää, että lähetät ilmoituksen vetäytymisoikeuden käyttämiseen ennen peruutusjakson päättymistä.

        1. peruutuksen seuraukset
        2. Jos peruutat tämän sopimuksen, meillä on kaikki sinulta saamamme maksut, mukaan lukien toimituskustannukset (lukuun ottamatta lisäkustannuksia, jotka johtuvat siitä, että sinulla on erityyppinen toimitus kuin meidän tarjoama , ovat valinneet halvimman tavanomaisen toimituksen) takaisinmaksuun heti ja viimeisimmässä neljäntoista päivän kuluessa päivästä, jolloin ilmoitus tämän sopimuksen peruuttamisesta on saanut. Tätä takaisinmaksua varten käytämme samaa maksutapaa, jota käytit alkuperäisessä tapahtumassa, ellei niistä ole nimenomaisesti sovittu; Sinusta ei missään tapauksessa veloiteta palkkioista tästä takaisinmaksusta. Voimme kieltäytyä takaisinmaksusta, kunnes olemme palauttaneet tavarat tai kunnes olet antanut todistuksen siitä, että olet palauttanut tavarat riippuen siitä, mikä aikaisempi aika on.

          Sinulla on tavarat välittömästi ja joka tapauksessa viimeistään neljäntoista päivän kuluessa päivästä, jolloin ilmoitat meille tämän sopimuksen peruuttamisesta, lähettämään tai luovuttamaan meille. Määräaika säilyy, jos lähetät tavarat ennen neljäntoista päivän määräaikaa.

          Sinun on maksettava vain tavaroiden arvon menetykset, jos tämä arvon menetys johtuu tavaroiden laadun, ominaisuuksien ja toiminnallisuuden käsittelystä, jotka eivät ole välttämättömiä.

          30 päivän rahan takaisin -takuu

          1. MySecondear Audiology Group GmbH tarjoaa sinulle 30 päivän rahan takaisin -takuun, joka ylittää lakisääteisen nostooikeuden. Joten sinulla on 30 päivää testata tavaroita rauhassa kotona. Koeaika alkaa tavaroiden säilyttämisellä. Logistiikkapalveluntarjoajan toimituspäivä on päivämäärä, jolloin tavarat ovat vastaanottaneet asiakkaan.
          2. Jos odotusten vastaisesti sinun ei pitäisi olla 100%tyytyväinen, palautamme täydellisen ostohinta . Tätä tarkoitusta varten olet vastuussa sähköpostin lähettämisestä osoitteeseen service@mysecondear.de etukäteen, että lähetät tavarat takaisin meille. Sitten sinun on palautettava tavarat meille 3 työpäivän kuluessa. Toimituspäivä on ratkaiseva tälle.
          3. 30 päivän rahan takaisin -takuu, kaikki kuulolaitteet ja tarvikkeet sisältävät nämä, jotka ovat osa vastaavan kuulolaitteen peruslaitteita. Kaikki muut sarjanumerot lisävarusteet jätetään 30 päivän rahan takaisin -takuun ulkopuolelle.
          4. Palaute palauttaa väliaikaisesti korvauksen täydelliseen palautukseen saakka. Kulutukset, kuten paristot ja suodattimet, kykenevät korvaamaan vain suljettuna kollektiivisena pakkauksena.
          5. 30 päivän rahan takaisin -takuu ei sovelleta tavaroiden vesivahinkoihin. 30 päivän rahan takaisin -takuu on myös täysin suljettu pois tavaroiden törkeästi huolimattomasta tai tahallisesta vahingosta, joista heistä on vastuussa asiakkaana.
          6. testialaitteet

            testilaitteet eivät saa pysyä asiakkaan kanssa yli 2 viikon ajan vastaanottamisen jälkeen. Kuulolaitteiden testiaika ei muutu, jos lisävarusteet ovat korjattuna testijakson aikana.

            1. Otamme vain testilaitteiden palautuksen Euroopassa ja arvosta 49 euroa. Emme ota paluumenetelmää vähemmän tavaroiden tai Euroopan ulkopuolella.
            2. Toimitusolosuhteet, pre -cash -maksu, omistusoikeuden säilyttäminen

              1. Meillä on oikeus osittaisiin toimituksiin, sikäli kuin tämä on sinulle kohtuullista.
              2. Toimitusjakso on noin viidestä seitsemään työpäivää, ellei toisin ole sovittu. Jollei 3 kohdassa olevasta asetuksesta - se alkaa sopimuksen päättämisestä (ks. § 2).
              3. Jos maksu olisi suoritettava etukäteen tilauksen yhteydessä, sopimus saa aikaan ainoa asia, joka tekee ainoa asia, jonka pankkitiedot ja meidän maksupyyntömme toimittavat. Jos maksua ei ole suoritettu eräpäivän ja lisämaksujen muistutuksen jälkeen, MySecondear Audiology -ryhmä GmbH eroaa päätökseen sopimuksesta maksamatta jättämisen seurauksena. Seurauksena on, että järjestystä ei toimiteta tai jätetä käytettäväksi.
              4. Jos tavarat toimivat ja heidän syynsä vuoksi niitä ei voida toimittaa jopa kolmen toimitusyrityksen jälkeen, pidätämme tavan vetäytyä sopimuksesta ja vähentää lähetyskustannuksia korvaamalla ostohinta.
              5. Toimitetut tavarat pysyvät ostohinnassa omaisuudessamme §: n 449 bgb: n mukaan /li>

                kuulokokeen siirto toimitusten edellytyksenä

                1. Jotta voit toimittaa sinulle kuulolaitteet ). Ellei tätä testiä lähetetä meille 30 päivän kuluessa tilauksen vahvistuksesta, pidätämme oikeuden peruuttaa sopimuksesta. Tässä tapauksessa järjestystä ei toimiteta. Jos olet jo maksanut ostohinnan, se palautetaan.
                2. kuulolaitteet MySecondear Audiology Group GmbH: stä määrätään yksilöllisesti lähettämäsi kuulokokeen perusteella. Jos on yliherkkyys (niin kutsuttu hyperacusis tai rekrytointi), sinun on kerrottava meille ennen kuulolaitteen lähettämistä.
                3. hinnat ja lähetyskustannukset

                  1. kuulojärjestelmien hinnat ja lisävarusteet löytyvät kotisivulta ja uloskirjautumisprosessilta. Kaikki hintatiedot ovat verkkokaupassa Bruttohinnat Sisältää lakisääteisen myyntiveron ja ovat plus lähetyskustannuksia. Toimituskulut on annettu hintatiedot verkkokaupassamme.
                  2. Jos täytämme tilauksesi 4 §: n 1 momentin mukaisesti osittaisten toimitusten kautta, lähetyskustannukset syntyvät vain ensimmäisestä osittaisesta toimituksesta. Jos osittaiset toimitukset tehdään pyynnöstäsi, lasketaan toimituskulut jokaisesta osittaisesta toimituksesta.
                  3. Jos peruutat tehokkaasti sopimusjulistuksesi 3 §: n mukaisesti, voit pyytää jo maksettujen kuljetuskustannusten korvaamista oikeudellisten vaatimusten nojalla (vrt. Muita nostovaikutuksia 3 §: n 2 momentti). .
                  4. Maksun ja viivästymisen ehdot

                    1. Lasku myynnistä, palveluista ja korjauksista johtuu maksajalle laskun toimittamisesta/toimittamisesta. Osittaiset maksut ovat mahdollisia vain, jos niistä on sovittu etukäteen. Ne ovat viivästyneet viimeistään, jos heillä ei ole varaa viivästymisen seurauksiin 14 päivän kuluessa eräpäivästä ja laskussa pääsystä. Tätä ei sovelleta, jos todistat, että et ole vastuussa maksun puuttumisesta. Laskun määrä on maksettava laiminlyönnin aikana. Oletuskorko on 5 prosenttiyksikköä yli vuoden peruskoron.
                    2. Laskun/tavaroiden vastaanottamisen jälkeen asiakkaille, jotka ovat lain mukaan vakuutettuja. Maksat vain avustuksen vähentyneen eron (oma maksusi).
                    3. Ostohinnan maksu suoritetaan yhdellä maksulla. Jos haluat suorittaa maksusi erissä, ota yhteyttä palvelua@mysecondear.de. Maksujen käsittelyä varten tilattujen kolmansien osapuolten tarjoajien tapauksessa näiltä palveluntarjoajilta sovelletaan yleisiä ehtoja.
                    4. Voit valita ostohinta ja toimituskulut valintasi mukaan. . Klarnan, American Expressin, Amazon Pay, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Shop Pay, EC/Maestro tai Credit -kortti myöntämällä Klarna, American Express, Amazon Pay, Apple Pay. . Peruuttamista lukuun ottamatta myönnetty lupa koskee myös lisämääräyksiä.
                    5. tasapainotus ja pidätysoikeus

                      1. Sinulla ei ole oikeutta laskea vaatimuksiamme vastaan, ellei vastakansi ole oikeudellisesti vakiintuneita tai kiistattomia. Heillä on myös oikeus kompensoida vaatimuksiamme vastaan, jos väität komplikaatioita tai vastakanteita samasta ostosopimuksesta.
                      2. Ostajana voit käyttää säilytysoikeutta vain, jos vastakanne tulee samasta ostosopimuksesta.
                      3. takuusoikeudet

                        1. Olemme vastuussa esineistä, jotka on annettu aineellisista tai oikeudellisista puutteista sovellettavien oikeudellisten määräysten, erityisesti §: n 434 ff. BGB: n mukaisesti. Vian lakisääteisten vaatimusten rajoitusaika on kaksi vuotta ja alkaa tavaroiden toimittamisella.
                        2. Kaikki myyjätakuut, jotka meille on annettu tietyistä artikkeleista tai valmistajan takuusta määritettyjen esineiden tai tiettyjen esineiden valmistajien takuusta, esiintyy aineellisten tai oikeudellisten vikojen vaatimusten lisäksi. takuuehdoista, jotka saattavat liittyä.
                        3. Jos on olemassa vikoja, jotka ovat tunnistettavissa tavaroiden vastaanottaessa, sinun on näytettävä ne heti tutkimuksen jälkeen. Viat, joita ei näytetä ajoissa, pidetään hyväksyttyinä ja tavaroissa ei ole virhettä. Jos viimeisimmässä kuuden kuukauden kuluessa ei ole merkitystä riskin siirron jälkeen, uskotaan, että asia oli vailla vaaran siirron yhteydessä (peruutetaan 477 §: stä BGB).
                        4. Viat on ilmoitettava kirjallisesti tekstimuodossa 126b §: n BGB: n
                        5. mukaisesti.

                          vastuu

                          1. Olemme vastuussa kaikissa tapauksissa sopimus- ja ei -sopimustapausta, jos kyse on aikomuksista ja törkeästä huolimattomuudesta korvaus- tai korvausmääräysten mukaisesti epäonnistuneista kuluista.
                          2. Muissa tapauksissa olemme vastuussa vain muissa tapauksissa - ellei 4 kohdassa - vain jos sopimusvelvoitteet rikkovat, jonka täyttäminen mahdollistaa sopimuksen asianmukaisen täytäntöönpanon ja että sinä olet Voi luottaa säännöllisesti asiakkaana (niin kutsuttu kardinaalivelvoite) ja rajoittaa ennustettavien ja tyypillisten vaurioiden korvaamiseen. Kaikissa muissa tapauksissa vastuumme suljetaan pois kohdassa 4.
                          3. Erityisesti emme ole vastuussa tapauksista, jotka luotiin virheellisesti siirrettyjen kuulokokeiden takia tai jotka ne aiheuttivat asiakkaana. B. jättämällä tärkeitä tietoja yliherkkyydestä.
                          4. Vastuuvauriomme elämän, kehon tai terveydenhuollon rikkomisesta ja tuotevastuun mukaan yllä olevat rajoitukset ja poissulkemiset eivät vaikuta.
                          5. Tiedot kuulojärjestelmistä

                            1. MyScondear Audiology Group GmbH: n tarjoamat kuulolaitteet esittelee sinulle MyScondear Audiology Group GMBH: n akustisten akustisten kuuleminen GMBH Li>
                            2. MySecandear Audiology Group GmbH tarjoaa konsultointitapaamisia akustisten kuulemisen /www.Mysecondear. DE/kokoelmat/Hoergeraete "> kuulolaitteita Nimityksen jälkeen. Nämä päivämäärät valmistetaan sitten puhelimitse tai videokeskustelulla. Kuulolaitteet asetetaan nimityksen aikana etähuollon kautta. kuulolaitteiden ostopäivästä. https://www.mysecondear.de/collections/hoergeraete">m Ostohinta Mukana.
                            3. MyseCondear Audiology Group GmbH: n tarjoamat konsulttipäivämäärät liittyvät paljon vaivaa. Jos et siis pysty huomaamaan sovittua päivämäärää, sinun on peruutettava se vähintään 24 tuntia etukäteen.
                            4. Kuulonmenetyksen arviointi vie pätevän mysecondear -kuulemisen akustisesti. Korvan korkean kuulonmenetyksen sattuessa korvien ansiot ja tulostaminen tapahtuvat sivustollamme Berliinissä tai yhdellä akustisesti alueellamme.
                            5. Battg

                              : n mukaan muistiinpanot paristojen hävittämisestä
                              1. Akun lain mukaan akku (BATTG) on 92 §: n 1 momentin BGB: n merkitys kulutusartikkeli, koska sen tarkoitettu käyttö on kulutuksessa.
                              2. Akkuja ja paristoja ei voida hävittää kotitalousjätteissä. Vanhojen akkujen omistajat on kirjattava 11 §: n 1 momentin S.1 Battg: n mukaisesti. Laitteen alkoholiakut tallennetaan yksinomaan keräyspisteiden avulla, jotka on kytketty yhteiseen vieroitusjärjestelmään tai valmistajan palautusjärjestelmään.
                              3. Voit joko lähettää paristot takaisin meille tai antaa ne takaisin ilmaiseksi. Olemme rajoitettu paristojen ja paristojen hyväksymiseen, jotka meillä on itsellemme.
                              4. sovellettava laki ja lainkäyttöalue

                                1. Saksan liittotasavallan lakia sovelletaan YK: n myyntilain (CISG) sulkemiseen. Jos olet toimittanut määräyksen kuluttajana ja sinulla on tavanomainen oleskelu toisessa maassa tilauksesi ajankohtana, tämän maan pakollisten oikeudellisten määräysten soveltamiseen ei edelleenkään vaikuta lauseessa 1.
                                2. Jos olet kauppias ja asut Saksassa järjestyksen aikaan, yksinoikeudella toimivalta on myyjän Berliinin paikka. Lisäksi sovellettavia oikeudellisia säännöksiä sovelletaan paikalliseen ja kansainväliseen vastuuseen.
                                3. Riidanratkaisu: EU: n komissio on luonut Internet -alustan online -riita -asioihin. Alusta toimii yhteyskohtana tuomioistuimen ulkopuolelle, joka koskee online -ostosopimuksista johtuvia sopimusvelvoitteita koskevien riitojen ratkaisemista. Lisätietoja on saatavana seuraavasta linkistä: http://ec.europa.eu/consumers/odr . Emme ole valmiita tai velvollisia osallistumaan riitojenratkaisumenettelyyn kuluttajien välimieslautakunnan edessä.
                                4. version päivämäärä: 01.05.2022