Tietoja meistä

MySecondEarin takana on vahva tiimi audiologeja ja innovaattoreita, jotka ovat ottaneet tehtäväkseen ravistella kuulokojeiden markkinoita ja saada aikaan pysyviä positiivisia muutoksia. Uskomme, että erinomaisen kuulon pitäisi olla kaikkien saatavilla. Työskentelemme joka päivä, jotta tämä olisi mahdollista.

Yhteisperustajamme ja toimitusjohtajamme Niklas Spichalsky on itse käyttänyt kuulolaitteita yli 20 vuoden ajan ja tunsi siksi kuulolaitteiden hankkimiseen liittyvät vaikeudet liiankin hyvin.

Markkinoiden suuresta läpinäkymättömyydestä joustavuuden puutteeseen ja täysin liioiteltuihin hintoihin.

Kaikkien näiden ongelmien torjumiseksi hän perusti MySecondEar-yrityksen yhdessä Julian Stechertin kanssa. Akustikkojen, akustikkomestareiden ja kuuloneuvojien muodostaman tiimin avulla he ovat nyt toimitusjohtajia yhdessä Saksan nopeimmin kasvavassa akustikkoliikkeessä.

Kaksi akustikkoa ovat nyt toimitusjohtajia.

Kyllä! Yritys on rekisteröity bihaan - Federal Guild of Hearing Aid Acousticians - joka on kuulokojeakustikkoalan kattojärjestö Saksassa. Bihaan rekisteröidyillä henkilöillä on sopimukset kaikkien Saksan lakisääteisten sairausvakuutuskassojen kanssa, mutta myös yksityisten sairausvakuutuskassojen ja kuulokojeiden valmistajien keskuudessa on hyvä asema. Uutena akustikkona olemme käytettävissäsi yhteyshenkilönä kaikissa kuulokojeisiin ja kuulon heikkenemiseen liittyvissä asioissa.

Kuulokojeen ostomenettely

Se on mahdollista! Nämä vaiheet otat yhdessä kanssamme:

1. Pyydät tarjouksen haluamastasi kuulokojeesta.

2. Henkilökohtainen kuuloalan ammattilainen tai kuuloneuvoja ottaa sinuun yhteyttä selvittääkseen kaikki avoimet kysymykset. Voit myös ottaa meihin suoraan yhteyttä numeroon +49 30 3080 6040 (Saksa), +43 720 816056 (Itävalta) tai +41 43508 46 42 (Sveitsi).

3. Lähetät ensin henkilökohtaiselle kuuloalan ammattilaisellesi tai kuulontarkastusneuvojallesi sähköpostitse HK-lääkärin antaman nykyisen reseptin, jossa on mukana kuulotesti.

4. Lähetät henkilökohtaiselle kuuloalan ammattilaisellesi tai kuuloneuvojallesi sähköpostitse nykyisen reseptin, jossa on mukana kuulotesti.

4. Kun annat "OK", kuuloalan ammattilainen tai kuuloneuvoja luo sinulle yksilöllisen tilauksen ja lähettää sinulle sopivan tilauslinkin sähköpostitse.

5. Kun olet tutustunut kaikkeen, voit aloittaa tilauksen itse tai vaihtoehtoisesti tehdä sen yhdessä kuuloneuvojasi kanssa.

6. Nyt kuulokojeesi on tehty valmiiksi toimitusta varten. Kuulotestisi perusteella laitteet esiasetetaan ja lähetetään postitse kotiisi.

7. Kun kuulokojeet on vastaanotettu, etäsovitus tapahtuu henkilökohtaisen yhteyshenkilösi kanssa akustiikkaosastoltamme. Etäasennuksen menettelystä ilmoitetaan sinulle yksityiskohtaisesti etukäteen.

Voit siis huomata, että verkosta etänä ostaminen MySecondEarista on kaikkea muuta kuin monimutkaista ja jopa erittäin kätevää! Jos haluat selvittää kuulokojeen oston lakisääteisen sairausvakuutuksesi kanssa, tarvitaan vähintään yksi vastaanottoaika jossakin erikoisliikkeistämme. Parasta on ottaa ensimmäinen askel ja tehdä sitomaton kysely! Odotamme innolla yhteydenottoasi!

lähetä sitomaton kysely nyt >>

Kaikki, mitä tarvitset kuulokojeiden käyttöönottoon. Tarkemmin sanottuna tämä on:

  • haluttu kuulokoje
  • latausasema tai paristopaketti (60 kpl.
  • Ex-kuulokkeet
  • Sävyt erikokoisina ja -muotoisina
  • Kuulokojeen suodattimet
  • Puhdistussarja
  • Kuulokojeen kotelo

Kaikki tämä sisältyy veloituksetta eli on jo sisällytetty kuulokojeiden hintoihin. Lisäksi olet oikeutettu kuuden vuoden ilmaisiin säätöihin!

Oletko kiinnostunut kuulokojeesta? Lähetä meille maksuton kysely nyt!

lähetä sitomaton kysely nyt >>

Kyllä! Edellä kuvattu prosessi on vain yksi tapa, toivotamme sinut mielellämme tervetulleeksi yhteen erikoisliikkeistämme. Löydät meidät Berliinin Schönebergistä (Regensburger Str. 5, 10777 Berliini), Dortmundista (Olpe 29, 44135 Dortmund) tai Hampurista (Überseeboulevard 2, 20457 Hampuri).

Soita meille ajanvarausta varten numeroon +49 30 3080 6040 (Saksa), +43 720 816056 (Itävalta) tai +41 43508 46 42 (Sveitsi) tai kirjoita meille sähköpostia osoitteeseen hallo@mysecondear.de. Ostotilanteessa voit myös maksaa paikan päällä kortilla.

Hinnat ja maksu

Lyhyesti sanottuna siksi, että MySecondEar on tehokas ja digitaalisesti keskittynyt.

Kuulokojeiden markkinoilla mikään ei ole muuttunut liian pitkään aikaan. Muutama yritys hallitsee markkinoita ja siten hintoja. MySecondEar toimii vastapainona tälle keskittymällä nykyaikaisiin ja tehokkaisiin ratkaisuihin:

Optimoidut prosessit

Tiimillämme on laaja tietämys ja kokemus verkkoasiakaspalvelusta ja tietenkin erikoisliikkeistämme. Sovitamme kuulokojeesi etänä, joustavasti ja sijainnista riippumatta.

Ei ylihinnoiteltua markkinointia

Mainontamme tapahtuu pääasiassa internetissä ja verkossa. Näin voimme kohdentaa markkinointimme tehokkaammin ja saamme suuria säästöjä. Emme mainosta televisiossa tai radiossa.

Ei kalliita brändilähettiläitä

Haluamme ohjata sinut hyvään kuuloon emmekä tarvitse näyttelijöitä tai juontajia sopimuksella. Nämä eivät useinkaan käytä itse kuulolaitteita ja ovat kalliita.

Me välitämme valtavat säästöt suoraan sinulle! Koska kuulokojeen käyttäjänä ja MySecondEar-yrityksen perustajana Niklas Spichalsky on vakuuttunut siitä, että hyvän kuulon pitäisi vihdoin olla kohtuuhintainen eikä enää ylellisyyttä!

Korjauskorvauskertamaksun määritelmä ja soveltamisala: Korjauskorvauskerroin on lakisääteisten sairausvakuutusyhtiöiden 6 vuoden palvelusta maksama kertamaksu. Peruskuulokojeiden osalta (ilman sinun suorittamaasi lisämaksua) kaikki korjauskustannukset katetaan tänä aikana. Kiinteä korjausmaksu ei kata laadukkaampia kuulolaitteita, jotka on hankittu lisämaksulla. Korkeampilaatuisista kuulokojeista aiheutuneet lisäkorjauskustannukset laskutetaan. Näin nautit parhaasta palvelusta ja voit luottaa kuulokojeisiisi!

Kustannusten kattaminen laadukkaammista kuulokojeista: Sairausvakuutusyhtiö korvaa omavastuuosuuden piiriin kuuluvien laadukkaampien kuulokojeiden korjauskustannuksista kiinteän summan kiinteän korjausmaksun kautta. Lisäkustannuksista, erityisesti paremmista laitteista johtuvista korjauskustannuksista tai kulutustarvikkeiden vaihdosta, vakuutetun on vastattava itse.

Huolto ja suositukset uusille hankinnoille: Sairausvakuutusyhtiöiden palvelukiinteistökorvaus, joka vaihtelee 120 euron ja 154,70 euron välillä, kattaa myös huolto- ja korjaustyöt. Kuuden vuoden voimassaoloajan lopussa suositellaan usein uusintahankintaa, etenkin jos korjauskustannukset ylittävät uusintahankinnan. Säännöllinen huolto ja hoito sekä kuulokojeakustikon konsultaatio korjaustilanteessa ovat kuulokojeen pitkäikäisyyden kannalta olennaisia.

Maksuvaihtoehdot ja suoja

Tarjoamme erilaisia maksutapoja, jotta voit maksaa kätevästi:

  • PayPal (ostajansuojalla)
  • Klarna
  • pankkisiirto
  • Amazon Pay
  • luottokortti

Saksan lakisääteisen sairausvakuutuksen piiriin kuuluvana maksat vain yksilöllisen omavastuuosuutesi. Kun maksat PayPalin kautta, saat ostajansuojan, joka tarjoaa sinulle lisäturvaa. Jos yllättäviä ongelmia ilmenee, voit ottaa suoraan yhteyttä PayPaliin, etkä ota riskiä.

Sairausvakuutus

Kyllä! Koska olemme kuulokojeakustikkojen liittovaltion killan (biha) rekisteröimä akustikko, meillä on sopimukset kaikkien saksalaisten, lakisääteisten sairausvakuutusyhtiöiden kanssa. Maksat siis vain avustuksen (omavastuuosuutesi) vähentämän erotuksen, ja me huolehdimme käsittelystä sairausvakuutusyhtiön kanssa.

Jos sinulla on yksityinen vakuutus, lähetät laskun yksinkertaisesti itse ja saat yksilöllisen avustuksesi takaisin.

Tämä riippuu muun muassa siitä, missä sairausvakuutusyhtiössä olet vakuutettu. Jos haluat lisätietoja asiasta, sinun on parasta ottaa suoraan yhteyttä henkilökohtaiseen kuuloneuvojaasi tai soittaa meille numeroon +4143 5084 642 (Sveitsi) tai +43 720 816 056 (Itävalta) tai +4930 311 939 65 (Saksa), jos et ole vielä ollut yhteydessä meihin.

Toimitus ja palautukset

Saatamme kuulokojeet Saksaan, Itävaltaan, Sveitsiin ja yleensä Eurooppaan.

Euroopan ulkopuolelle toimitettaessa kannattaa soittaa meille numeroon +49 30 3080 6040 (Saksa), +43 720 816056 (Itävalta), +41 43508 46 42 (Sveitsi) tai kirjoittaa meille osoitteeseen service@mysecondear.de.

.

Kuljetus on myös uusien kuulokojeidesi osalta maksuton. Me huolehdimme myös tullista. Sveitsistä tuleville asiakkaillemme pätevät siis myös sivustolla mainitut hinnat, täysin ilman piilokuluja.

.

Kuulokojeet toimitetaan sinulle maksutta Euroopan sisällä. Myös kuulokojeiden tarvikkeet ja paristot ovat toimituskuluttomia, jos tilauksen arvo on vähintään 49 € (99 € Saksan ulkopuolella ja 149 € Sveitsissä). Alle 49 €:n tilausarvon toimituskulut ovat 4,90 € (9,90 € Saksan ulkopuolella ja 29,90 € EU:n ulkopuolella).

EU:n sisällä lähetämme paketit kuljetuskumppanimme DHL:n kanssa. Heti kun pakettimme on luovutettu yhteistyökumppanillemme, saat meiltä lähetysvahvistuksen sähköpostitse. Sähköpostista löydät lähetysnumeron (ID) ja linkin, jonka avulla voit seurata tilausta.

Täältä pääset DHL:n lähetyksen seurantaan >>

.

Palautusoikeus

Kyllä!

Normaalien testivaiheiden aikana saat testilaitteita akustikoltasi. Nämä testilaitteet eivät siis ole lopullisia laitteita, jotka lopulta ostat. Meidän kanssamme asia on hieman toisin.

Saat lopullisen laitteen suoraan meiltä, mutta sinulla on 30 päivän hyvänolon takuu. Jos siis huomaat tänä aikana, että laite ei sovi sinulle tai muutat mielesi, voit peruuttaa ostoksen maksutta ja saada täyden hyvityksen.

Mutta olemme vakuuttuneita siitä, että et tule katumaan ostoasi. Tämän osoittavat myös monet positiiviset asiakasarvostelumme. Esimerkiksi TrustedShops.

Takuu ja vakuutus

Kaikkiin Oticonin, Starkeyn, ReSoundin ja Phonakin kuulokojeisiin myönnetään viiden vuoden takuu laitteelle ja akulle. Kaikilla muilla valmistajilla on kahden vuoden takuu.

Tarvikkeilla on yhden vuoden takuu, ja varaosille, kuten entisille korvakappaleille, myönnetään kuuden kuukauden takuu.

Kuulokojeillamme on materiaali- ja valmistusvirheiden takuu toimitushetkestä alkaen. Huomaathan, että takuu ei kata vaurioita, jotka johtuvat asiattomasta käsittelystä tai luvattomien henkilöiden suorittamista korjauksista.

Takuu ei kata vaurioita.

Kyllä, tarjoamme myös vakuutusvaihtoehdon kuulokojeillesi. Teemme yhteistyötä kumppanimme Alteosin kanssa, joka on osa AXA-konsernia. Siellä voit ottaa kuulokojeillesi vakuutuksen, joka suojaa sinua katoamiselta, varkaudelta ja muulta. Saat lisätietoja ja voit ottaa vakuutuksen osoitteessa Alteos Hörgeräte Versicherung.

Takaukset / vakuutukset

Kaikkiin kuulokojeisiin sisältyy vakiona kahden vuoden takuu.

Poikkeuksena tästä ovat Phonak (01.01. alkaen. 2022), Oticon (06.04.2022 alkaen), Starkey (01.05.2022 alkaen) ja ReSound (01.06.2022 alkaen). Tässä yhteydessä kaikilla laitteilla on viiden vuoden takuu itse laitteelle ja viiden vuoden takuu myös hintaan sisältyvälle ladattavalle akulle.

Varusteilla on kiinteä yhden vuoden takuu.

Varaosille (esim. ex-kuulokkeille) on kuuden kuukauden takuu.

Kyllä. 99 €:n kertamaksusta korvaa kohti voit lisätä takuun pidentämisen neljään vuoteen. Joillakin valmistajilla vakiotakuu on jo viisi vuotta. Tästä saat lisätietoa yhdellä kysymyksellä yllä.

Tarjotuilla kuulokojeilla on materiaali- ja valmistustakuu toimitushetkestä alkaen. Tämä takuu kattaa itse kuulokojeen valmistus- ja materiaalivirheet, mutta ei lisävarusteita, kuten paristoja, letkuja, kaiuttimia, korvakappaleita, vahasuojia jne..... Takuu ei kata väärinkäytöstä, epäasianmukaisesta käsittelystä tai luvattomien henkilöiden suorittamista korjauksista johtuvia ongelmia tai voi johtaa niiden menettämiseen.

.

Korjaukset

Jos takuuvaatimus ilmenee, hoidamme sen luonnollisesti maksutta. Lähetämme sinulle korvaavan laitteen veloituksetta.

2 Saat meiltä lähetystarran korjausta tarvitsevan laitteesi lähettämistä varten, tietenkin veloituksetta.

3. huolehdimme laitteen käsittelystä ja korjauksesta.

4. vaihdamme laitteen.

Takuuajan jälkeenkin olemme aina käytettävissäsi akustikkona korjauksia varten.

Jos korjauksen pitäisi hoitua jonkun erikoisliikkeemme kautta, vaiheet ovat seuraavat:

1. Varaat meiltä ajan kuulokojeesi korjausta varten.

2. Jos emme voi hoitaa korjausta suoraan erikoisliikkeessä, annamme sinulle lainakuulokojeen kuulokojeesi korjauksen ajaksi.

3. Me huolehdimme käsittelystä ja korjauksesta.

4. Uusi korvaava kuulokoje suoritetaan.

.

Kun kahden tai neljän vuoden takuuaika on kulunut umpeen, maksat tarvittavista korjauksista seuraavat hinnat kuulolaitetta kohden:

Akun vaihto = 49,00€

Pienet korjaukset = 59,00€

Suuret korjaukset = 149,00€

Pienet korjaukset koskevat pääasiassa optisia vikoja. Suuret korjaukset taas ovat tarpeen teknisesti monimutkaisten vikojen vuoksi. Esimerkkinä tästä on viallinen prosessori

.

Odotamme innolla tervetulleeksi yhteen erikoisliikkeistämme! Voit varata ajan helposti sähköpostitse osoitteesta hallo@mysecondear.de tai puhelimitse numerosta 030 31193965.

Asiakaspalvelu

Soita meille rohkeasti osoitteeseen
+49 (0) 30 3080 6040.

.

Sähköpostiosoite

Kirjoita meille rohkeasti osoitteeseen service@mysecondear.de